Dunlop SPORTMAX D208 Motorgumi
A Sportmax D208 tapadása, kezelhetősége és stabilitása páratlan vezetési örömöt jelent. A Sportmax D208GP-ből kifejlesztett Sportmax D208 :
Dunlop SPORTMAX D208 fő jellemzők
- Abroncs szerkezet: A Dunlop új Carcass Tension Control System (CTCS) technológiája segítségével csökkennek felfüggesztést érő erők és ezáltal könnyebb a kormányzás. Az aramid, 0 fokos Dunlop JLB öv használata csökkenti a hő fejlődést a hátsó keréken, stabil érintkezési felületet biztosít és csökkenti az abroncs deformálódását.
- Mintázat : Az első kerék mintázata kitűnő fékezési és kormányzási tulajdonságokkal rendelkezik. A hátsó a kerék tervezésénél a minél jobb gyorsulási tulajdonságok biztosítása volt a cél
- Abroncsprofil : Az érintkezési felület alakjának csökkenése javítja kanyarodás közbeni visszajelzéseket és a mozgékonyságot. Kialakítása csökkenti a korrekció szükségét kanyarodás közben.
- Futókeverék : Az új keverék megnöveli az abroncs élettartamát és növeli a tapadást nedves utakon
Dunlop motorgumi
A Dunlop a világ egyik legnagyobb és legismertebb gumiabroncsgyártója, több mint 100 éves múltra tekinthet vissza. A Dunlop, mindig az egyik meghatározó szereplője volt a gumiabroncs gyártásnak, számtalan újítás és találmány fűződik a nevéhez. Többek között a Dunlophoz kapcsolható az aquaplaning jelenségének felfedezése, a defekttűrő abroncsok, valamint a 3S tehnológia kifejlesztése. A Dunlop alkalmazott először kevlár merevítőt motorgumi abroncsokban. A Dunlop készítette az első utcai radiál motorgumi abroncsot, és folyamatosan újításokat vezetett be a motorgumi iparágba, mint például a 20 collos első gumiabroncs terepen történő használata, vagy a 16,5 collos verseny gumiabroncs.